4 września 2009

Całkiem niedawno odezwał się K. W sumie nic nie napisał, ot krótka wiadomość, a może raczej komentarz do zdjęcia, które wrzuciłam w galerii.
Kilka dni temu jadąc autem wrzuciłam do odtwarzacza jedną z płyt. Była tam pewna piosenka SDM i tak mi się przypomniało, jakie to życzenia  usłyszałam od K. w Nowy Rok. Mianowicie życzył mi bym w końcu znalazła swoje szczęście. Wtedy byłam wściekła, a teraz cieszę się, że życzenia się spełniły.

"Zrozum to, co powiem
Spróbuj to zrozumieć dobrze
Jak życzenia najlepsze te urodzinowe
albo noworoczne jeszcze lepsze może
O północy, gdy składane
Drżącym głosem, niekłamane

Z nim będziesz szczęśliwsza
Dużo szczęśliwsza będziesz z nim... "(SDM)

Nigdy nie wiadomo co przyniesie jutro. :)

"Szczęście czeka na nas w pewnym miejscu, pod warunkiem jednak, że nie będziemy go szukać."
[François-Marie Arouet de Voltaire]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)