16 kwietnia 2014

Ukryte żony



Źródło: www.merlin.pl

Niby niepozorna, a jednak niesamowita. Czyta się jednym tchem. Po każdej stronie chciałam jeszcze i jeszcze. Historia dwóch sióstr próbujących wydostać się z rodzinnego "piekła" naprawdę mnie poruszyła. Niejednokrotnie słyszałam o mormońskich społecznościach i poligami, ale dopiero po przeczytaniu tej książki zdałam sobie sprawę z siły tej religijnej sekty, gdzie kobiety są jedynie maszynami do rodzenia dzieci i nie mają prawa głosu, od najmłodszych lat żyją w kłamstwie. Przeraża fakt, iż w obecnych czasach dzieją się takie rzeczy."Ukryte żony" to powieść o miłości i nadziei, manipulacji i oszustwie.

Naprawdę warto sięgnąć po tę pozycję.

2 komentarze:

  1. Powiem Ci, że chyba po nią sięgnę, bo zainteresowałaś mnie strasznie tym opisem. Pewnie dopiero po Świętach, ale widzę fotkę z merlina, zamawiam tam książki, więc fajnie że tam jest. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)