23 stycznia 2015

Powrót do formy po ciąży (cz. 2)

Po trzech tygodniach ćwiczeń dojrzałam do tego, by troszkę zmodyfikować swój plan. Moja kondycja jest już odrobinę lepsza i radzę sobie z ćwiczeniami. W związku z tym przeszłam z dwóch zestawów dziennie do czterech. Zrezygnowałam na razie z cardio, dla mnie za dużo skakania, i postaram się w wolnych chwilach robić przysiady, ale to już tak dodatkowo. Tym sposobem teraz tydzień ćwiczeń wygląda następująco.

Poniedziałek:
8 minutowy trening ABS
10 minutowy trening pośladków
10 minutowy trening klatki piersiowej i pleców
10 minutowy trening ramion

Środa:
8 minutowy trening ABS
10 minutowy trening nóg
10 minutowy trening pośladków
10 minutowy trening ramion

Czwartek:
10 minutowy trening brzucha
10 minutowy trening nóg
10 minutowy trening pośladków

Piątek:
8 minutowy trening ABS
10 minutowy trening pośladków
10 minutowy trening klatki piersiowej i pleców
10 minutowy trening ramion


Źródło: www.tumblr.com


7 komentarzy:

  1. Kochana, z takim planem, motywacją i systematycznością to sukces murowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Zazdroszczę motywacji ;) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! Chciałabym mieć tyle samozaparcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię cardio ale staram się ćwiczyć ;) jestem po 3 tyg akcji New You z Olą i czasem nie daję rady i odpuszczam, ale 4 treningi w tyg wykonam - jestem z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper! :)
    Oby tak dalej... ;)
    Mam nadzieję, że wezmę od Ciebie przykład po porodzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)