6 lutego 2015

Piracka żegluga z Canpol Babies

Canpol babies wyszło na przeciw blogującym mamom i stworzyło Blogosferę! Miejsce w którym można otrzymać produkty do testów lub organizacji konkursów na swoim blogu. 



Chcesz otrzymać i zaopiniować produkt Canpol babies na swoim blogu?
A może chcesz zorganizować konkurs z produktami Canpol babies?

Wystarczy zgłosić swój blog, podzielić się swoim pomysłem i polecić Blogosferę innym. Zasady udziału w Blogosferze TUTAJ.


Tym razem do przetestowania jest elektryczna karuzela "Piraci" z czterema pluszowymi zabawkami. Zgłoszenia można przesyłać do 28 lutego 2015 roku, my już to zrobiliśmy. Chętnie weźmiemy udział w testach, bowiem dokładnie ta karuzela była na mojej liście zakupów dla synka. Myślę, że "Piraci" przypadną mojemu dziecku do gustu i sprawią dużo frajdy.

Zapraszamy też inne mamy i ich maluchy, zestawy czekają!




6 komentarzy:

  1. super jest ta karuzela! Pasowałaby do mojej sypialni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna! Taka kolorowa i w ogóle te zwierzaczki od razu przypadły mi do gustu.

      Usuń
  2. Karuzelę już mamy, więc nie walczymy o nią ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa karuzela. Dla nas jednak za późno, swoją musimy ściągać powoli, bo synek próbuje ją unicestwić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna na karuzela :)

    www.swiat-mimi.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Może załapię się na następną turę... :)
    Ta karuzela nie bardzo by pasowała do naszego kącika :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)