8 marca 2015

Zestaw z laktatorem z Canpol Babies

Canpol babies wyszło na przeciw blogującym mamom i stworzyło Blogosferę! Miejsce w którym można otrzymać produkty do testów lub organizacji konkursów na swoim blogu. 



Chcesz otrzymać i zaopiniować produkt Canpol babies na swoim blogu?
A może chcesz zorganizować konkurs z produktami Canpol babies?

Wystarczy zgłosić swój blog, podzielić się swoim pomysłem i polecić Blogosferę innym. Zasady udziału w Blogosferze TUTAJ.


W marcowej edycji mamy okazję przetestować zestawy składające się z:
- laktatora "Basic"
- wkładek laktacyjnych
- podkładów poporodowych.

Zgłoszenia można przesyłać do 31 marca 2015 roku. Tym razem postanowiłam zgłosić się do organizacji konkursu dla czytelniczek mojego bloga. Także kochane przyszłe mamy! Mam nadzieję, że w kwietniu będziecie mogły spróbować swoich sił i wziąć udział w konkursie, gdzie nagrodą będzie ww. zestaw.

Oczywiście wszystkie blogujące mamy zapraszam do udziału w testowaniu!



6 komentarzy:

  1. Mi się laktator nie przydał nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi laktator uratował piersi w III dobie :)
    Jednak wolę elektryczny, do ręcznego nie miałabym chyba siły :D
    Podkłady poporodowe jak dla mnie z Canpola były ekstra, używałam je już od III doby non stop razem z majtkami siateczkowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uważam, że Canpol wyszedł ze wspaniałą inicjatywą ! :) świetna sprawa

    http://www.MartynaG.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam taki ręczny, używałam dosłownie parę razy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam ręczny jak mały skończył miesiąc. Jednak dlugo mi nie posłużył, bo przeszliśmy na mm ze względu na alergię

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby mi się taki zestaw na lipiec - wtedy będę rodzić, a mam nadzieję, że uda mi się karmić piersią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)